11/11-11

11 November 2011 idag. Datumet betyder filmning med Britta Bergström idag! Wiho.

Blev lite krångel med filmkamera och så, men Matilda löser alltid allt! Är så glad att jag har mitt företag tillsammans med Matilda. Hon är så driftig, tar tag i saker och löser allt på bästa möjliga sätt. Jag är så nöjd!

Vår insamling på cancerfonden har det även blivit lite ändringar på, vi ska starta en ny insamling så småningom men man kan fortfarande skänka pengar till vår gamla insamling trots att instruktionerna till hur man gör har försvunnit. 

Jag tänkte skriva instruktionerna här utifall någon är intresserad (vilket jag självklart hoppas)! 

Gör såhär: Smsa BESEGRA och ditt eget namn till numret 72988! Så bidrar du med 50kr och en väldigt god gärning.

Vi har även nått en summa som vi inte trodde vi skulle nå såhär snabbt, vi har fått in över 3000kr! VILKET ÄR UNDERBART.

Ha en härlig helg så uppdaterar vi så småningom.

/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0